logo

Kwaliteit

Bent u niet tevreden over de manier waarop we uwklacht hebben opgepakt? Dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenpersoon: Hans Coffeng (advocaat). De klachtenpersoon neemt uw klacht in behandeling als u:

  • eerst geprobeerd hebt om de zaak met ons uit te praten;
  • klaagt binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding;
  • duidelijk omschrijft waartegen en waarom u bezwaar maakt en wat u wilt zien gebeuren.

Na ontvangst van uw klacht mailt de klachtenpersoon u en ons een bevestiging van ontvangst.

  • De klachtenpersoon en wij behandelen uw klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.
  • De klachtenpersoon hoort uw en ons verhaal.
  • De klachtenpersoon beoordeelt of uw klacht gegrond is en of u recht heeft op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training of opleiding.
  • De klachtenpersoon doet uitspraak binnen 4 weken na uw klacht. Als meer tijd nodig is laat hij dat u en ons weten.
  • De uitspraak van de klachtenpersoon is bindend voor ons.

— Zijwegen | Kamperweg 8, 7213 AS Gorssel | telefoon: 0575 - 491270/ 06 - 53933631 | e-mail: zijwegen@zijwegen.nl