Kwaliteit
Bent u niet tevreden over de manier waarop we uwklacht hebben opgepakt? Dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenpersoon: Hans Coffeng (advocaat). De klachtenpersoon neemt uw klacht in behandeling als u:
- eerst geprobeerd hebt om de zaak met ons uit te praten;
- klaagt binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding;
- duidelijk omschrijft waartegen en waarom u bezwaar maakt en wat u wilt zien gebeuren.
Na ontvangst van uw klacht mailt de klachtenpersoon u en ons een bevestiging van ontvangst.
- De klachtenpersoon en wij behandelen uw klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.
- De klachtenpersoon hoort uw en ons verhaal.
- De klachtenpersoon beoordeelt of uw klacht gegrond is en of u recht heeft op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training of opleiding.
- De klachtenpersoon doet uitspraak binnen 4 weken na uw klacht. Als meer tijd nodig is laat hij dat u en ons weten.
- De uitspraak van de klachtenpersoon is bindend voor ons.